poniedziałek, 15 lipca 2013

Paryż ;3

Hej ;*
Już smutek minął bo...Francja ;3
Tak jestem w Paryżu ;*
hah. Jak dawno tutaj nie byłam ;)
Jest pięknie, pogoda dopisuje ;3
Nadal dwóch obserwatorów ale zaciesz jeszcze jest ;D
Droga do Paryża nie była zła bo samolot xd
Teraz pisze na tableciku ;3
Ostatnio na asku Lucy widziałam że się bardzo zmieniła, nie chodzi o wygląd ale o zachowanie, oczywiście nie mogę komentować Lucy bo sama nie jestem idealna ale wiecie o co chodzi ;( ;c
Mniejsza z tym xdd
W Paryżu jest super, widziałam się z moją przyjaciółką która mieszka we Francji ;*
Pojadę też do Holandii i zwiedzę wiatraki ;3
Będzie zajebiście ^^.
A dla was teraz Paryż nocą ;3
 
Pa ;33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane! Za każdy komentarz dziękuje ♥♥