poniedziałek, 8 lipca 2013

Motywacja :) A zarazem smutek ;(

Już wiem jak i co ;D hhahah . ;p
A tak wgl to siemka ;3
Mam motywacje by dalej prowadzić bloga!
Mam 2 obserwatorów! Yeah! ;3
Dziękuje ;**
Danke, danke ;3
Więc dziś mam smutny dzień...bardzo ;x
Nie mogę wam powiedzieć dlaczego....nie moge ;c
Życie jest do dupci..
Aż się płakać chce...;(((
pytam ja się...gdzie?!
 dokładnie ;(
 A gdzie się podziałam ja, prawdziwa ja...ciesząca się życiem, silna..??!
Poszła i chyba już nie wróci.! ;( ;*
Koleżanka zapytała mnie,
co ci poprawia zawsze humor?
A ja na to:
Zawsze, przyjaciółka, mama, czekolada, kakałko, żelki, wesołe piosenki...
A teraz to nic nie pomogło..nic! ;(
I co ze życiem zrobić?
kończe bo smutno, bardzo ;c
Nie dość że smutno to i kurde zdenerwowanie. ;(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane! Za każdy komentarz dziękuje ♥♥