niedziela, 7 lipca 2013

:(

Siemka ;*
Więc tak to będzie post pisany u mojej koleżanki jak coś ;**
I powiem wam że chyba już ostatni post bo zrobię sobie krótka przerwę tak do....17 lipca...
bo nie mam pomysłu na post ;( ;c Więc jeśli masz pomysł, napisz mi w komentarzu. :)
A teraz obecnie jestem u koleżanki i przed chwilą miałyśmy napad głupawki *.* hahahahahahhaahhahahahahahahahhahahahahaahahahahaha ^^
Ale o co chodzi? -.-
A teraz będzie 5 przypadkowych faktów o mnie :)
To raczej będą sekrety ^^ :D
Ale nie mów nikomu! 
1. Nie umiem długo się gniewać ;)
2.Jestem bardzo nieśmiała ;( ;* haha . >.<
3.Taniec to moja pasja :*
4. Jestem uzależniona od żelków i kakałka ;* No i mojej naj ;**
5.Jestem wrażliwa..nawet czasami za bardzo ;xx
wrażliwy miś ;c ;****
Więc tak.....to by było na tyle jeśli chodzi o tego bloga..nie odchodzę tylko robię sobie przerwę ;c Niestety ;( Ale na 100% mnie nikt nie czyta ;c ;c ;c ;c
Więc...paa ;*******************************

5 komentarzy:

  1. Super blog.

    Będzie mi bardzo miło jak mnie zaobserwujesz :
    http;//martaandmarta2001105667.blogspot.com

    bardzo proszę zaobserwuj :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :*
      Zaobserwuje, jeśli ty mnie zaobserwujesz :)

      Usuń
  2. Też jestem nieśmiała i wrażliwa :) Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog !
    obserwuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny blog :* .
    http://andzi-andzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane! Za każdy komentarz dziękuje ♥♥