poniedziałek, 22 lipca 2013

15 pytań o mnie ;)

Dziś przychodzę do was z 15 pytaniami o mnie :)
Nie będę już przedłużać ale jest taka jedna, dobra dwie sprawy!
Po pierwsze dziękuje waam za 7 komentarzy do mojego poprzedniego postu.
Po drugie dziękuje za obserwatorów.
Dobra będą trzy.. Dziękuje za ponad 1100 wyświetleń. ;*
Kocham was! ;3
Ale co do pytań to..

1. Jaki rodzaj muzyki słuchasz?
To, co wpadnie w ucho. ;)
2. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
Aktorką, tancerką lub przedszkolanką :D
3. Jaki najbardziej lubisz kolor?
Niebieski, czarny i fioletowy ;*
4. Masz jakiegoś pupila? (jeśli tak, to napisz imię)
Rybka, Alex :3 Piesek, Fred ;*
5. Twoje wymarzone wakacje?
Wyjechać gdziekolwiek tylko nie siedzieć w Polsce Xd
6. Ulubiona pora roku i dlaczego?

Lato, są wakacje..Zima, może zakopać szkołę ;P 
7. Czy masz rodzeństwo?
Mam, siostrę.

8. Co Ci daje blog?
Głównie poprawia mi humor :)
 
9. Dlaczego założyłaś bloga?
W sumie to z nudów..
 
10. Ile masz wzrostu?
163 cm ;D

11. Co lubisz w sobie? D
Duże niebieskie oczy ;* 
12. Uprawiasz jakiś sport?  
Siatka i nożna ;D  
13. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Wychodzić ze znajomymi, siedzieć na necie, tv, blogować, zajmować się sobą..;D
 
14. Co według ciebie jest najważniejsze w życiu?
Zdrowie..
 
15. Jak chciałabyś wyglądać? Co w sobie zmienić?
Mieć ładniejszą karnację ;D 



Podobał wam się post? Chcecie My Weekend Morning Routine w postaci POSTU? :D
Teraz już się żegnam i dam wam dziś...
 Misia :*
Pa ^.^

4 komentarze:

  1. Też chciałabym mieć ładniejszą karnację taka blada jestem :x

    eliinphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak chcemy MWMR! :) Nawet w formie postu, ale chcemy. ;)
    liczi-or-liczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję wejść, obserwatorów i komentarzy, oby tak dalej <3 :)


    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    OdpowiedzUsuń
  4. oj tak ładniejsza karnacja i mi bys ie przydała;) zaparszam Cie do wspólnej obserwacji;)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane! Za każdy komentarz dziękuje ♥♥