piątek, 5 lipca 2013

Pakowanie ;D

Siemka ;*
Przez jakiś czas mnie nie będzie bo jadę do koleżanki i będę u niej spała na długo długo jadę już dziś o 19:00 ;d
Więc ja się pakuje,biorę:

biorę tą średnią walizkę ;)
 i oczywiście tam biorę bieliznę, pogoda taka sobie więc sweterki ale nie mogę zapomnieć o bluzkach z krótkim ;P
legginsy, spodnie, pantalony, spodenki :)
różne bluzy
pidżamki ;*

nie mogę też zapomnieć o ciapciach *.* 


mam takie same tylko białe ;**
strój kąpielowy ;D w razie gdyby coś ;3
mam taki c-;
 no i kosmetyczka, a w niej...
 ;3
no a w tej kosmetyczce,
krem nivea
tusz do rzęs
pomadka nivea
i rożne fajne rzeczy ;) 
hah ^^
no to na tyle, ja wam życzę miłych wakacji! ;*
Pa ;3 

2 komentarze:

  1. Miłego pobytu u koleżanki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. http://aussielovestory.blogspot.com/2013/07/sprawy-w-zyciu-nie-zawsze-tocza-sie-po_10.html zapraszam na kolejny rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane! Za każdy komentarz dziękuje ♥♥