środa, 1 maja 2013

Ulubione ;*

Hejoo <33
Troszkę osób pisało mi pod postem 'Co robię w wolnym czasie :)' ciekawe jaka komedia, ciekawe jaki horror więc ja postanowiłam napisać moje ulubione komedie romantyczne jak i horrory, może zaczniemy od horrorów:

*Rec

*Przypadek 39

*The ring

*Pogrzebana Żywcem

* Śmierć się śmieje 

*Naznaczony

To były pierwsze 6 które na myśl mi przyszły ;p

Komedie romantyczne: 

*50 pierwszych randek

*Titanic

*Ilu miałaś facetów?

*To tylko sex

*Moja superdziewczyna

*Ona to on 

Fajne horrory i komedie ;*
Żegnam, do następnego wpisu :33


2 komentarze:

  1. Sporo z nich oglądałam. Mój ulubiony horror to przypadek 39! Obejrzałam go 1. raz na urodzinach koleżanki.

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane! Za każdy komentarz dziękuje ♥♥