czwartek, 9 maja 2013

Sól do kąpieli ;)

Jak widzicie wygląd bloga się cały czas zmienia, mam nadzieje że na lepszy :)
Sprawdziłam ostatnio na przepis na sól do kąpieli a oto on, tak sprawdzony prze ze mnie i jestem zadowolona:

Składniki:
1 filiżanka soli kuchennej
1 filiżanka soli gorzkiej (naturalnej) (widziałam w sklepie ze zdrową żywnością)
1/2 filiżanki odtłuczonego mleka w proszku (spożywczak) lub 1/2 filiżanki zwykłych płatków owsianych zmielonych w mikserze
1 łyżka stołowa gliceryny lub olej/oliwy z oliwek
barwnik spożywczy (niekoniecznie)
Perfumy, olejki aromatyczne
Słoik ze szczelną pokrywką lub korkiem

Łyżką lub ręką wymieszaj w miseczce oba rodzaje soli. Dodaj mleko w proszku, płatki owsiane. Dodaj glicerynę/olej i porządnie wyrób ręką. Jeśli chcesz uzyskać kolor dodaj kilka kropel barwnika spożywczego.
Wlej kilka kropli olejku aromatycznego, lub ulubionych perfum. Przesyp do słoika/butelki i wstrząsaj co kilka dni aby uniknąć skwalenia się soli.
Jednorazowo wsypuj około 1/4 filiżanki soli pod strumień wody (lub bezpiecznie do wanny).


To jest dzisiejszy sposób na sól do kąpieli+bardzo go polecam ;33

Tak dzisiaj tak troszkę kolorowo ale co tam ;* No to pa :d







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane! Za każdy komentarz dziękuje ♥♥