czwartek, 16 maja 2013

Opisy ;33 Kawały ;**

Dziś przedstawię wam moje pomysły na opisy, nie przedłużając.. oto one: 

Na zakurzonych półkach rysować uśmiechnięte buźki ♥ .! ☻
Kocham zapach deszczu ♥
Wakacje ! < 3 - i pewnego piątku dowiadujesz się, że jest niedziela. ; D
` muzyka . - sens mojego życiaa . ! . <3!.
Ej prześlesz mi szczęście przez bluetooth? ♥
`Naćpana Twoimi perfumami `♥
 `Mamo idę po szczęście wrócę wieczorem `♥

A teraz kawały *.*

Mówi Jasiu do kolegi:
- Mama zbiła mnie za coś czego nie zrobiłem
- A co to takiego?
- Moje zadanie domowe.
.............................................................................................................................................................

Przychodzi piłkarz do fryzjera i mówi:
- Gol!

.............................................................................................................................................................

Jasiu pyta mamę:
- Mamo wiesz ile jest pasty do zębów tubce?
- Nie synku
- A ja wiem - od telewizora do kanapy.

............................................................................................................................................................

Jasiu mówi do Taty:
- Tato pójdziemy do cyrku
- Nie mam czasu - mówi Tata czytając gazetę
- Obiecałeś - wiesz podobno pokazują tam fajny numer naga kobieta jeździ na tygrysie.
- No dobrze pójdziemy, Tata dawno nie widział tygrysa.
.............................................................................................................................................................


Nauczycielka na lekcji pyta się dzieci :
-Co najczęściej jecie na Wielkanoc?
Rękę podnosi Jasiu i mówi:
-Ja zawsze jem babkę z jajami.
 ..........................................................................................................................................................
Więc tak to by było na tyle..wiem kawały do du*y ale co tam ;d
Paa ;*

1 komentarz:

Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane! Za każdy komentarz dziękuje ♥♥