niedziela, 21 kwietnia 2013

Tag o mnie ;-)

Postanowiłam zrobić dzisiaj tag o mnie, ponieważ mnie jeszcze nie znacie :d
Pytania z netu ;p
1. Jakiej muzyki słuchasz?
pop, reggae, techno i ogólnie jaka wpadnie w ucho.
2. Twój ulubiony kolor?
niebieski,fioletowy i czarny.

3. Ulubiony kosmetyk?
tusz do rzęs z oriflame beauty, wonder lash intense mascara
4. Ulubiona bajka?
hmm.... smerfy :)
5. Twoje hobby to...
słuchanie muzyki i taniec
6. Długie, czy krótkie włosy?
długie
7. Ulubiona część garderoby?
koszule
8. Pizza czy sałatka?
pizza :)
9. Malujesz się codziennie?
tak, zazwyczaj do szkoły
10. Co lubisz robić, gdy masz czas wolny?
      potańczyć, posłuchać dobrej muzyki, oglądać tv i lubię też wypady z przyjaciółmi :)


To by było na tyle,chcesz coś o mnie jeszcze wiedzieć? Napisz w komentarzu, odpowiem na wszystkie pytania w kolejnym tagu :)
paa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane! Za każdy komentarz dziękuje ♥♥