czwartek, 25 kwietnia 2013

Co robię w wolnym czasie :)

Siemanko ;*
Dzisiaj napiszę o tym co robię w wolnym czasie. Na pewno jak wiecie można spędzać czas na dworze, ja często spędzam na hamaku, słuchając mp4 lub czytając rożne bezsensowe gazetki.
W domu można robić wiele rzeczy m.in oglądać tv, być na kompie, tańczyć, śpiewać i jeszcze więcej.
Moje dzisiejsze plany na popołudnie/wieczór obejrzeć komedie romantyczną pod kocykiem i z kakałkiem ;* a potem obejrzeć horror ;d.
To  ja się żegnam, paa ;*

6 komentarzy:

  1. Ciekawa jaka to komedia. Ja na przykład czytam książki w wolnym czasie.
    Dzięki za kom. na moim blogu. pozdrawiam.
    http://daughters-of-gloom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a komedia 50 pierwszych randek heh ;d
      Dzięki za kom. na moim blogu. Pozdro ;d

      Usuń
  2. a zazdroszczę ja dzisiaj będę musiała się uczyć bo mam sprawdzian z matmy i pytanie z historii anitowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. a możesz podac tytuł tego horroru (bym sb obejrzała)fajny blog i dziękuje za komentarz ; ** 3 maj sie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dziękuje za komentarz do bloga ;*
      dzia ;3
      Tytuły: Pogrzebana Żywcem lub Śmierć się śmieje ;d

      Usuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane! Za każdy komentarz dziękuje ♥♥