niedziela, 19 stycznia 2014

Winter holidays. Bff tag.

Jestem tak zadowolona że nareszcie mam ferie!
Kiedy u ciebie zaczynają się ferie?
Teraz mam dla was tag..
Bff tag z Olą <3
1. Jak i gdzie się poznałyście ?
Przez internet <3 Kochana nasza Klasa ;*
2. Jakie jest Wasze najlepsze wspólne wspomnienie ?
Pierwsze spotkanie! <3
3. Opiszcie siebie jednym słowem.
Ja: Wariatka ;3 Ola:Słodka ;*
4. Wymarzona praca Twojej przyjaciółki ?
Ja:Oli wymarzona to architekt ;3 Odpowiedziałam dobrze ;) Ola:Tancerka >.<
Nie będę tancerką Olu ^^
5. Co Was w sobie denerwuje ?
Ja: Że ona jest za ładna ;3 Ola: Że ona ma wysoką średnią.. 4.90 o.O
6. Jak mogłybyscie gdzies razem pojechać gdzie by to bylo ?
PAAArYŻ <3
7. Najlepszy kawał , żart , z którego tylko wy sie smiejecie ?
Chiłała i Ruda <3 haha :*
8. Komu zajmuje dłużej wyszykowanie się rano ?
Ja:Mi 50 minut ;3 Ola:49 minut xd ;)
9. Ulubiona pora roku Twojej przyjaciółki ?
Ja:Oli Wiosna ;3 Ola:Debilki zima <3
10. Ulubiona piosenka Twojej przyjaciółki ?
Ja: Jej ulub to TY JESTES RUDA DA . NA PEWNO RUDa <3  
Ola: BYŁAS DLA MNIE WSZYSTKIMMMM <3
Koniec.. dzięki ;*

2 komentarze:

  1. świetny tag :)
    u mnie ferie się zaczną jak zaliczę sesje ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog :) Też mam ferie i muszę z nich korzystać jak najlepiej bo nie długo ten wspaniały czas zleci. :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, na bloga o wampirach : http://thevampire-stories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane! Za każdy komentarz dziękuje ♥♥