środa, 22 stycznia 2014

różne

witam was kochani! <3 <3
dziękuje wam za to że jesteście mimo że ten blog jest taki nudny że aż nudny ale jesteście ze mną o zawsze o tym będę pamiętać! ;*
teraz tak siedze przy kakałku i myśle żeby ściągnąć już te dekoracje świąteczne..!
ale ja nie chce.. ;3
mogłyby być tu cały czas.. ale gdy mama mi mówi zdejmij to już muszę ;c
a dzisiejszy post będzie troszkę bez sensu! :)
ostatnio kupiłam sobie książkę Bądź swoją siłą prze 365 dni w roku ;3
Demi Lovato ^^
ja kupiłam ją w empiku za na prawdę niską cene!
KLIK KLIK KLIK!
na prawdę polecam wam na chłodne wieczory!
w łóżku razem z herbatką! <3
zastanawiam się sama czy nie kupić łóżka king bed :)
jeśli nie wiesz co to jest to własnie teraz wejdz na google i napisz king bed ;*
takie
lub
takie ;3
a no i nareszcie kupiłam sobie plecak vintage! <3
KLIK KLIK KLIK
a teraz napisz mi czy czytałaś tą książkę,czy zdjęłaś już ozdoby i czy masz taki plecak <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane! Za każdy komentarz dziękuje ♥♥