niedziela, 1 grudnia 2013

10 pytań o mojej szkole ;)

Siemkaa ;3
Na samym początku chciałam podziękować za ponat 1800 wyświetleń.. kc was ;*
a dziś bd 10 pytań o mojej szkole ;)
1. O której wstajesz do szkoły?
Do szkoły mam na 8:00 a wstaje o 7:10 :)


 












2. Ulubiony nauczyciel?
Od w-f'u zajebista babka ^^ ma genialny śmiech ;3
 










3. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepsza?
Wf,Muzyka,Polski i Angielski :3
 

4. Czy masz w klasie, szkole grupę bliskich Ci osób, czy raczej zadajesz się z każdym?
Mam dobre relacje ze wszystkimi ^^




 
 5. Plecak, torebka, czy tornister?
 Aktualnie mam plecak lecz zamierzam sobie kupić plecak vintage ;3
6. Czy malujesz się do szkoły?
 Zawsze muszę mieć rzęsy pomalowane tuszem, krem BB oraz puder, żeby się nie świecić. Przeważnie mam też błyszczyk, albo pomadkę ochronną.
 
7. Czy w zeszłym roku szkolnym miałaś świadectwo z czerwonym paskiem?
Sie wie ^^ :D
 
 8. Przedmiot, z którego uważasz, że jesteś słaba, źle Ci z nim idzie?
 Matma ;c 
  
9. Do szkoły chodzisz pieszo, czy jeździsz autobusem, samochodem?
Autobusem,samochodem i czasami rowerkiem ;3
 
 10. Czy jesz w szkole drugie śniadanie?
 Przeważnie biorę z domu kanapki robione przez siebie i do tego jabłko, a jeśli nie, to kupuję gotowe kanapki w sklepiku. :)
  
To na tyle :)
Niedługo jeszcze zrobię jakiś konkurs z nagrodami! 
A tymczasem... pa ;3 ;**






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane! Za każdy komentarz dziękuje ♥♥