sobota, 21 grudnia 2013

Wolne ;3

Pisze ten post po drugi :(
Ale to nie ważne bo pisze go dla 11 osób <3
Jejjeueu :3 Jak się ciesze że już wolne.. uwielbiam ten stan gdy mogę pojeść żelków i nie martwić się że jutro do szkoły!
Niestety słonko świeci :(
zawsze jak chce śnieg to musi być słońce . a jak słońce to odwrotnie :((
Właśnie dziś ubieram choinkę i ozdabiam pokój <3 <3
kocham to ^^





;3





Mam jeszcze prośbę do jakieś jednej zajebistej osoby!
-zadaj mi 10 pytań o mnie lub o świętach
-napisz mi w komentarzach
ja cię polece i dam ci kilka komentarzy ;3
jeśli jesteś nowy to i dodam Cię do obserwoowanych :3
losowy blog którego polecam: http://weeronika-blog.blogspot.com/
CZAS NA ŚWIĘTA LUDZIE <3






1 komentarz:

  1. niestety nie mam tu konta ale moge napisać ci kilka pytań za nic ;3
    Rzecz, bez której nie możesz wyjść z domu ?
    Ulubiony sklep z ciuchami ?
    Pijesz kawę ?
    Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego ?
    Masz duży pokój ?
    Malujesz paznokcie ?
    Jesteś leniem ?
    Facebook vs Twitter ?
    Co lubisz pić?
    Masz skejpa ?
    Najgorszy przedmiot w szkole ?
    -Karolina ;)
    pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane! Za każdy komentarz dziękuje ♥♥