sobota, 30 listopada 2013

Ulubieńcy tygodnia ;3

Dzień dobry wieczór :D ^^
Jak wiecie zima zbliża się do nas wielkim krokami i powoli trzeba jechać na zakupy po sweterki! :p
Zamierzam sobie kupić taki sweterek :)


 Co wy na to?
Coraz częściej leniuchuje.. sama nwm czemu.. pogoda mnie wykończy.. chciałabym żeby był śnieg a nie deszcz ;(
A dziś postanowiłam zrobić Ulubieńcy Tygodnia! >.<
Więc pierwszą rzeczą jest Żel-Krem z Nivea do skóry suchej i wrażliwej ;3

 Kupiłam to w Tesco sama nie wiem za ile od 8 zł do 10 :)
Jest to Krem który nakładasz na dość mokrą skórę i wsmarowujesz to w nią :D
nie umiem tłumaczyć ^^
Ja osobiście po 20 minutach to przepłukuje ;p
Po tym zabiegu skóra jest gładka i naprawdę polecam!
Następną rzecz nie pamiętam gdzie kupiłam ale też jest z Nivea! ;-)
Są to chusteczki do demakijażu  :)


A tak one wyglądają :D
Kosztowały one od  10 zł do 15 :)
Więc naprawdę polecam! ;*
I ostatnią rzeczą jest korektor do twarzy Miss Sporty ;)

 Tak on wygląda i na twarzy nic się nie czuje że się go ma ^^
Kosztował on od 7 zł do 15 :)
Nie pamiętam gdzie go kupiłam :)
Ostatnia rzecz jest to  rzecz do picia jest to dobra zwykła Activia! ;*
Wszędzie ją możesz kupić oczywiście w sklepie spożywczym!
No to do zoooba ;*

1 komentarz:

Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane! Za każdy komentarz dziękuje ♥♥