poniedziałek, 24 czerwca 2013

Rekord ;p

Hei ;3
Więc tak ...chcę pobić rekord najdłuższego posta ;) Mam nadzieję że mi się to uda ;p Będę pisała różne głupie rzeczy,historie ale spoko, jak rekkord to rekkord! ;3
Więc tak...może wam powiem co robiłam dzisiaj w szkole. No byliśmy na wycieczce i szliśmy 10 kilosów, km jak ktoś nie rozumie -.- ehhueh ^^ I potem było ognisko i dyskoteka! Nie dyskoteki nie było ale ja z kumpelkami tańczyliśmy..ops ops ! w gorę ręce! ;3 heuheu ^ Potem jakoś wyszło że chłopcy nas lali wodą i było zajebiście bo się z dziewczynami odegrałyśmy! I byłam cała mokra! ale spk. ;p coraz więcej tego tekstu i bardzo się cieszem ;3 Czasami mam tak że pisze m i tak jakoś słodko mi to brzmi no np. Lubiem Ciem ;3 no powiedz że to nie słodkie ;3 ;**
Teraz trochę może ankiet ;d khehuhu ^^ ps. to do was ankieta ;3
Pepsi czy Coca Cola?
Książka czy film?
Kakałko czy herbatka z miodem? ehue ^
Dosyć tych pytań.
Opowiem wam historie *uuuu*
Żyła raz sobie dziewczyna Ela...o Ela Ela , o Ela Ela która lubiła oglądać bajkę Pszczółka Maja sobie lata ooo zbiera nektar dziś na kwiatach. I lubiła oglądać również Trudne Spawy. ooo trudne sprawy zniknęły gdzieś..! Koniec ;3
Ops ops coś tam Pompa ;3 heu ^
o kurdee. głupawka mi odbiła! opita Tymbarkiem <3 
A teraz mam dla was taką śmieszną grę ;p
geueueehhehuehuehheeuhehheheuehuehuehuehueeuheuehh ^^
a no tak....ta gra ;d
Gra:
Piszemy jakąś rzecz jaką dajemy do automatu,a druga osoba pisze co dostaniemy.
Np. wkładam skarpetkę dostaję....kanapkę z pleśnią ; heueheh ;
To była ta gra ;d
Dziś leżałam na leżaku i zobaczyłam jak chodzą po mnie mrówki wiec zaczęłam je zabijać i rzuciłam na ziemie, po chwil jedna mrówka która żyła chciała pomóc tej nie żyjącej < 3 słodkie ;* Wczoraj miałam spotkanie z przyjaciółka i było zajebiście ;3
Moja Sis cały czas siedzi na http://tinychat.com/jessikachincza hue ^.^
Długi juz ten post ale robie dłuższy. Teraz pokarze wam piosenki które często słucham :)
hue ^
chyba ta jedna heueh ^ nie no...różne słucham xd
Może opowiem wam o moich planach na wakacje...więc tak...postanawiam spędzać więcej czasu z przyjaciółką < 3 ;* jadę do Hiszpanii no i oczywiście na Ukrainę < 3
ojojojojo^ krótki ten post -.-
Siedzę na fb i się nudzem ; c nowość...ja się nudzę! ;3
o czym by tu jeszcze aaaa.. może jakiś outfit ?

Biste, biste, bitste ;** < 3
A i ostatnia rzecz...chciałam wam polecić szminki Nivea...!
 < 3
aaa.. no i soorki ze pisałam troszę o szkole ale zaczęłam pisać w czwartek chyba i wiecie ;d
nie zanudzam...chyba mój rekord jest spoko...Bye ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane! Za każdy komentarz dziękuje ♥♥