czwartek, 27 czerwca 2013

Galowo mi,Wakacjyjnie mi ;3 ^^

Heyo < 3
Jak wiecie dziś jest 27 czerwca czyli jutro zakończenie roku szkolnego! Więc teraz troszku pokaże wam jak będę ubrana i uczesana, musiałam kupić nowe rzeczy bo jestem w sztandarze :)
Więc bluzkę mam bawełnianą i obawiam się troszkę bo może być gorąco -.-
Niestety nie mogę dodać zdjęcia ;c ale co tam ;3
Czarna spódniczka...
Stój w podobie:
oczywiście mała torebeczka czarna ;3
No i butki,butki!!!
Nie mam na obcasie czy na koturnie bo jestem dość wysoka ;p
 zwykłe ale piękne balerinki ;* ;3 ^.^
Moje plany na wakacje :)
Więc od 28 czerwca do 14 lipca zostaje w domuu :p
Od 15 lipca do 23 lipca jadę do Francji, Paryż ;*
Od 24 lipca do 30 lipca spotkania z przyjaciółmi ;3
Potem od 1 sierpnia do 8 sierpnia jadę do babci ;)
Od 9 do 21 jadę do Litwy ;3
I potem cały czas spotkania z przyjaciółkami < 3
Już jutro nocuje u mnie koleżanka, będzie zajebiście < 3 hehue ^^
Teraz już kończę, pa ;3 ;**



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane! Za każdy komentarz dziękuje ♥♥