czwartek, 20 czerwca 2013

Konkursik+Cytaty ;3 ;*

Hello! ;3
Zapowiadam wam konkurs na zrobienie nagłówku na moją stronę, konkurs trwa do 30 czerwca 2013r.
Coraz bardziej bliżej wakacje bo ja chodzę jeszcze tylko 3 dni odliczając sob i niedz. i wycieczki ;P hehehe ^^
Plany na wakacje mam ;3 oczywiście częste spotkania z przyjaciółką!
Ostatnio coraz częściej gram na gitarze, to chyba dobrze co ? ;3
A dzisiaj coraz cieplej i cieplej... nareszcie...! Yeah!
I ogólnie czuje już to słońce: heueu ^^
I ogólnie przeglądam różne blogi teraz m.in http://wiska-wiskaa.blogspot.com/ i oczywiście Lucy :3 hhue ^
Siedzę też na facebook'u i coraz więcej osób do mnie pisze! ;p
I ogólne mam dziś dla was pościk o cytatach :d
Podam wam kilka cytatów, o miłości i ogólnie b;
Zaczynajmy :)
Uśmiech jest jak słońce, które spędza chłód z ludzkiej twarzy.  
 Sa­mot­ność to nic ta­kiego, po pros­tu… trochę się marznie na słońcu. 
Co masz zrobić dzisiaj,zrób jutro. < 3 (to jest moje motto)
Dob­rze mi było tak głośno pomilczeć:)  
Praw­dzi­we piękno, prze­nika ulot­ne mas­ki dogłębnie...
Teraz troszkę obrazków :) 
  






 Uśmiech ^^

< 3
Troszkę dziś się rozpisałam ale czoo tam ;3 ;*
Do zoba! ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane! Za każdy komentarz dziękuje ♥♥