poniedziałek, 23 grudnia 2013

Kilka pytań o mnie! Tomorrow Christmas! ;3

Na samym początku chciałabym podziękować Karolinie za napisanie do mnie tych kilku pytań!
Rzecz, bez której nie możesz wyjść z domu ?
Telefon :)
Ulubiony sklep z ciuchami ?
H&M :3
Pijesz kawę ?
Tak. ;3
Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego ?
Kartka ;)
Masz duży pokój ?
Średni ;3
Malujesz paznokcie ?
Tak ;))
Jesteś leniem ?
Ogromnym xd
Facebook vs Twitter ?
Fejs x3
Co lubisz pić?
Kakałko ;3
Masz skejpa ?
Mam i nie dam ;3
Najgorszy przedmiot w szkole ?
Matmaa! <3
Tak już jutro święta których napewno nie tylko ja nie czuje ;3
Zastanawiałam się dzisiaj czy u was też jest takie wielkie zamieszanie tyle gotowania sprzątania jakk nigdy!
Życze Wszystkim Wesołych Świąt  i Zajebistych Prezentów! ;***************
Będzie Kevin w pierwszy dzień Świąt! ;***

1 komentarz:

Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane! Za każdy komentarz dziękuje ♥♥