piątek, 30 sierpnia 2013

:)

Czee . :D
Dzisiaj będę pisała z moja kuzynką i wy wybierzecie czy ona ma pisać czy ja na tym blogu :) Spokojnie jeśli wam się bardziej będzie podobała część mojej kuzynki spoko :3
Zzzzaczynamy ;3
Część kuzynki:
sIeMaCiE *.*
Mam na imię Martyna *.*
Miło mi ;)
Ostatnio byłam na zakupach szkolnych ;3
Kupiłam sobieeee piękny plecak z Cool Pack ;)
Oto on:
Kupiłam go w Tesco ;)
Kupiłam też różne zeszyty i buty ;3

Balerinki ^.^
Różne rzeczy takie jak notesy, piórniki i takie różne ;3
Muszę wybrać się również do Tesco bo maja 18 uuurodziny może będą jakieś przeceny.
Ostatnio oglądałam filmik, popłakałam się ;3

To na tyle ;3
Mam nadzieje ze wam się spodobałam . ;)
Grasz w stardoll?
Superr ;3
<div style="text-align:center;font:normal 12px/1.2 Arial,Helvetica,sans-serif;color:#000;"><iframe src="http://www.stardoll.com/pl/campaigns/miss-stardoll-world/generated-banner.php?style=2&amp;bg=3&amp;copy=1&amp;dressup=599526866&amp;id=45016574" scrolling="no" frameborder="0" border="0" width="400" height="250"></iframe><span style="color:#943F88;display:block;margin:3px 0;"><a href="http://www.stardoll.com/signup/preset/?pid=40109&gid=2" target="_blank" style="color:#943F88;">Gry ubieranki</a> na Stardoll</span></div>
Część moja:
Cześć cześć cześć ;3
Wakacje się kończą ale...Kwiatek cały czas z nami ;3




Jest cudowny < 3

















Tu macie linki do bloga Dawidka ;3  klik klik klik ;3 KWwiAtek . 
A tutaj piosenka:
 Pa ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane! Za każdy komentarz dziękuje ♥♥