piątek, 28 lutego 2014

Happy or sad?

Jak wiecie jest duże zamieszanie kto ma prowadzić bloga!
Wraz z moja kuzynką zdecydowaliśmy, że ona bedzie prowadzić bloga!
Ja również ale tylko jeden post na miesiąc! :)
Mam nadzieję że ona bedzie ciekawie pisać i do za miesiąc ;3
Dziś chciałam poruszyć temat przyjaźni..
Mianowicie smutnej przyjaźni. Jest mi trudno ale chce się z wami o tym podzielić..
Miałam kiedyś przyjaciółkę..kochałam ją jak siostre, wygłupiałyśmy się razem!
Wszystko razem! Ale pewnego razu nie dotrzymała obietnicy i sie pokłóciłyśmy od tej pory nie mamy kontaktu.. Czy mam się z nią pogodzić? 
Mniejsza z tym.. :D
Mam dla was Qutfit z http://www.hm.com/pl/product/26646?article=26646-A ^^
+ najwieksze hity Mirami <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane! Za każdy komentarz dziękuje ♥♥