czwartek, 31 października 2013

Halloween+5 faktów :)

Siemaaa! <3
Dziś Halloween a to oznacza coś strasznego .. uuu . buuuu :D
\
To święto obchodzę co roku :)
Z koleżankami ^^
Na początku chodzimy po domach i zbieramy cukierki jeśli ktoś nie otwiera to albo pasta do zębów, masło lub papier i srruuuu na dom :D haahah . xd
A potem nocka u koleżanki yeah <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
W szkole coraz więcej materiału zwłaszcza ja z moimi wariatami .. NIGDY NIE CHODZCIE NA 40 MIN DO TOLAETY...O NIE! ;)
I ogólnie coraz więcej przypałów >.<
A dziś mam dla was 5 faktów o mnie ;)
1.Interesuje się motorami <3
2.Jestem osobą o bardzo różnorodnych zajęciach i pasjach z nienormalną wręcz wyobraźnią. :D
3.Jestem totalnym śpiochem. hah :p
4. W ciągu mojego życia miałam 6 gitar. xd
5. Chcę odbyć podróż po caluteńkim świecie. :))
Wiec to by było na tyle jak na dzisiejszy post :)
Następny post bedzie za tydzien ;p
pa ;**

2 komentarze:

  1. Ja w tym roku nie robiłam nic w związku z halloween , a szkoda. W następnym roku muszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tym roku rozdawałam cukierki:)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane! Za każdy komentarz dziękuje ♥♥